Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J81a27n 88Š44u62r46c

4. 4. 2015 14:32

Máte pravdu pane Dvořáku malwar tam je, ale AVG autorův web zablokoval. A nebezpečí je asi tak velké jako autor sám.

3 0
možnosti

;-D Ciwe, já už dneska nemůžu. A tohle má být zastupitelem? No, jak vidno, možný je všechno. Něco je špatně. Vy byste měl být v blázinci, pane, a zabývat se hrabáním trávníku a uklízením psích hovínek.

13 2
možnosti

J42a10r87a 59R35a48n49k

3. 4. 2015 21:16

To jsem se lekla;-O....sem uz hned tak nepujduRv

10 3
možnosti

Díky, jste ohohleduplná.Jen tak dál. ...

2 3
možnosti

Možná byste k tomu povídání o milé rodině a vlastnictví andulky měl přidat i to, co uvádíte na svých stránkách - 

"Ještě při studiu VŠ jsem v roce 1995 vstoupil do KSČM (v obvodě Praha 6) a v roce 1996 do Komunistického svazu mládeže (KSM). V roce 1997 jsem byl zvolen I. místopředsedou KSM, v roce 1999 jsem byl zvolen členem OV KSČM v Praze 6, pak i do Pražské rady KSČM. V roce 2001 mi dali důvěru delegáti V. sjezdu KSM a zvolili mě předsedou ÚR KSM, podobně na dalším sjezdu KSM v roce 2003. V další době jsem se stal tajemníkem KSM a poté již v roce 2008 svou činnost ve vedení KSM na sjezdu z věkových důvodů ukončil. Jako mladý komunista jsem byl zapojen v celé řadě kampaní a iniciativ, od hnutí proti školnému po Iniciativu proti rasismu apod."

Ono to totiž na Váš článek hned vrhá trochu jiné světlo, víte?

17 0
možnosti
Foto

Studený, Studený, text je třeba posuzovat bez ohledu na autora. Nelze brát do úvahy, zda-li ho napsal Studený nebo Horký. To by tak hrálo, aby paní učitelka dávala známky za diktát podle toho, zda-li ho napsal jiří, nebo vláďa.

1 8
možnosti
Foto

Je potěšující, že ještě existují lidé, kteří vědí která bije. Není důležité kolik jich je - důležité je, že mají pravdu. Proto klobouk dolů před každým, kdo do toho šel - a hlupákům ve frontě na zbytek piva po Američanech dokázal vzdorovat hrdostí a chladnou, sebevědomou argumentací. Za článek karma R^

5 14
možnosti

Zoufale občas toužím po tlačítku ANTI-karma; toto je jeden z těch případů.

13 2
možnosti

Slušná porce demagogie ;-D,... více není třeba dodávat Rv

12 1
možnosti
Foto

Ano široká plejáda, s rudými prapory. Koukám, že někdo má pořád apríl.

9 0
možnosti

uz vam to soudruzi nikdo nezere i kdyby vas vyvadiluv spolek kremroli ukarmoval

11 0
možnosti
  • Počet článků 60
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1113x
Mám syna puberťáka, malého syna, psa a ženu. Zajímám se o svět kolem sebe, o astronomii, elektrotechniku, počítače, historii, politiku. Své stránky mám na www.zdenekstefek.cz. Od listopadu 2012 jsem krajským zastupitelem za KSČM ve Středočeském kraji. 

Seznam rubrik