Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
Foto

I profesionálnímu lupiči se nelíbí, když mu někdo jiný loupí v jeho revíru.

0 0
možnosti

J98a54n 70P97a50v42e40l

30. 9. 2016 15:46

Chyba neni v OSA. Ta se chova spravne, maximalizuje svuj zisk. Chyba je v nasich volenych predstavitelych, ze ji to dovoli. Bohuzel strany, ktere by byli proti, jsou banda lunatiku a diky tomu nebudou mit nikdy poradne slovo

0 0
možnosti

A kdy se tyto poplatky rozsiri na kazdy reproduktor, kazdy muze reprodukovat hudbu, stejne jako pametova karta. A je jedno jestli ten reproduktor je v krabici a nezapojeny, novy nebo stary, nebot to same se deje i s pametovou kartou. Vypalne platim, i kdybych ji vubec nepouzil...

1 0
možnosti

Na můj dům se vztahují také autorská práva. Právo projektanta, práva veškerých řemeslníků kteří se na stavbě podíleli. Tím že jsem za dům zaplatil koupil jsem si jejich autorská práva. Každý kdo bude chtít ke mě vstoupit (komínový či kotlový odborníci a jiní kteří budou mít pocit že u mě musí něco kontrolovat) musí zaplatit za vstup, neboli "autorská práva". A tak by to mělo být u všeho co někdo vymyslel a někdo zhotovil.

2 0
možnosti

J38a66n 73P60a25v92e62l

30. 9. 2016 15:40

Hm, analogie jak noha. Vazne nemate hloupejsi argument?

0 0
možnosti

docela by mě zajímalo, jak OSA vznikla, kdo za tím stojí, že si můžou dovolit tyhle věci... :-/

Teď chtějí dokonce zavést i poplatky za mobil - že když si koupím originál CD a uložím si mp3 na paměťovou kartu, tak je to poplatek za to. A já myslel, že autorská práva platím nákupem toho CD.

Prostě chtějí krást víc a víc a víc.

Chtělo by to najít politiky, kteří je zastaví

5 0
možnosti
Foto

Svobodní, Piráti ... vyberte si. ;-)

3 0
možnosti

A to ještě můžem bejt rádi, že OSA nezpoplatní papír a tužky. Co kdybych si někde něco opsal nebo obkreslil?

5 0
možnosti

Me chovani OSA spis pripomina to zname - Kazdy podle svych moznosti, kazdemu podle jeho potreb.

0 0
možnosti
  • Počet článků 60
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1113x
Mám syna puberťáka, malého syna, psa a ženu. Zajímám se o svět kolem sebe, o astronomii, elektrotechniku, počítače, historii, politiku. Své stránky mám na www.zdenekstefek.cz. Od listopadu 2012 jsem krajským zastupitelem za KSČM ve Středočeském kraji. 

Seznam rubrik