Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OP

Prznit hymnu z důvodu, aby naši olympijští vítězové stáli o pár vteřin déle na bedně, je zhovadilost hodná dnešní líné a trapné doby

1 0
možnosti
Foto

J47a16k98u17b 45R81o85t61h

30. 3. 2018 9:41

Vaše slova mimo hodnocení hymny považuji za sprostá, ostatně, jako komunista a bývalý Komsomolec jinak ani neumíte. Fujtajksl, soustruhu. ;-€;-O

1 0
možnosti

Všude čtu, že naši olympionici chtějí delší hymnu. Nenašel jsem informaci o jediném jmenovitě, který by se takto vyjádřil. Spíše mně to připadá jako akce ČOV a jeho předsedy Kejvala a jeho úředníků. Zviditelnění se a utrácení peněz, které by měly směřovat ke sportovcům a ne na takové choromyslné akce.

3 0
možnosti
  • Počet článků 60
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1113x
Mám syna puberťáka, malého syna, psa a ženu. Zajímám se o svět kolem sebe, o astronomii, elektrotechniku, počítače, historii, politiku. Své stránky mám na www.zdenekstefek.cz. Od listopadu 2012 jsem krajským zastupitelem za KSČM ve Středočeském kraji. 

Seznam rubrik