Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MH

Taky jsem toho názoru, že jste si tu fotku neměl měnit. R^

5 4
možnosti
MH

Gratuluji Vám ke krásné karmě, všem těm zuřivým primitivům navzdory. ;-)R^

6 13
možnosti
Foto

A kdepak byli, tito ,,hrdiní,, klikači karmy při protestech?;-D

9 0
možnosti
JK

Vtip je tehdy, když neuráží, ale kritizuje a baví. Nepobavil jsem se ani výlevy nesouvisejícími s tématem ale s urážkami za každou cenu. Nějaká fakta proti by nebyla?

5 1
možnosti
KV

Pryč s týýýrany a vládci všéééémi........ta písnička mi hrála v pozadí (?), když jsem to četl.;-)

11 2
možnosti
Foto

A hned po tom "Sojuz něrušímyj respúblik svabódnych..."

Mám dojem, že předstihl i samotného Vůdce.

10 2
možnosti
OU
PD

Znám 2 druhy míru - jeden je americký tzn. prosperita, lidská práva a svoboda a pak ten ruský tzn. bída, omezené svobody i práva. Který ten mír máte na mysli? Nebudeme-li zde bránit i silou ten us mír, budeme tu mít ten ruský.

18 2
možnosti
Foto

Ten us mír je ale daleko daleko a kdykoliv může odejít. Tak jako Frantíci v r. 1936. A za 25 let jsme se k němu nepřiblížili ani o milimetr, spíše naopak. Ale ten ruský je zde trvale přítomný. Byl a bude. Rusové jsou v Evropě doma. Topíte na jejich plyn, jezdíte na jejich ropu. Financují vás jejich peníze. Americké banky už všechny utekly. Americký kapitál se stahuje z Evropy.

5 12
možnosti
PT

P69e16t87r 51T92o39m48e19k

3. 4. 2015 18:51

Zastupitel za komunisty, tím je řečeno všecko. Ne, že jste nic nepochopil, vy nic nechcete pochopit. Vám komoušům se stýská po ruské okupaci. Navíc jste srábkové, protože jste v Vyvadila Vyvadiloviče nechali samotného. Už nikdy ruská okupace, už nikdy komunistický teror !!!

18 4
možnosti
KV

Porad lepsi nez za TOP 09

2 4
možnosti
VZ

"Mám ženu a malého syna". Chudák holka, tak tenhle kauf jí tedy věru nezávidím. Mít za manžela někoho, jehož rozhled vypadá na rozsah od nejbližší hospody k nejbližšímu Lidlu a kdo to ještě vytrubuje do světa. No jo. Holt rudá pakáž nějak nemůže překousnout, že pracně mediálně vytvořený obraz národa rozděleného mezi tábor pro a proti, se ve světle skutečných událostí rozplynul jak pára nad hrncem. Kamarád se byl podívat na jejich techniku, dokonce tam chvíli s nějakým oficírem besedoval a přitom mu vysvětlil, že ti protestující jsou sice ostuda, ale že holt máme demokracii a tak i velehloupý názor má právo zaznít.

19 3
možnosti
Foto

A tohleto musel vysvětlovat občanovi demokratického státu?

1 3
možnosti
MT

No dobře. Nemúžete to zredukovat do 2-3 odstavcú ? Nemohl jsem to dočist, příliš dlouhé..

6 0
možnosti
VK

Jako retro dobrý. Ještě mi ukaž ty ropný pole v Afghánistánu.

17 0
možnosti
  • Počet článků 60
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1113x
Mám syna puberťáka, malého syna, psa a ženu. Zajímám se o svět kolem sebe, o astronomii, elektrotechniku, počítače, historii, politiku. Své stránky mám na www.zdenekstefek.cz. Od listopadu 2012 jsem krajským zastupitelem za KSČM ve Středočeském kraji. 

Seznam rubrik