Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jeden po druhém odhalovali řečníci pozadí...........

Tato věta , lépe řečeno začátek věty se mně z celého blogu líbil nejvíce........;-D;-D;-D

Když už jsou ty Velikonoce....

15 1
možnosti
JA

Asi teplý gang ;-D

6 0
možnosti
Foto

... překvapen musí být ten, kdo si přečetl článek a taky info o autorovi, nechce se mi věřit, že někdo podobně pomatený může být radním a zastupitelem - i když v Česku je asi všechno možnéRv;-D

22 4
možnosti
LW

L43e54o 18W71o71l26f

3. 4. 2015 18:19

Bylo by to legrační, ba přímo groteskní, kdyby ne to, že jste zastupitelem a

radním ve Středočeském kraji. Při té myšlence mě mrazí.:-/

25 0
možnosti
AF

Díky za ironický článek. Podle nadpisu jsem si myslela, že to snad myslíte vážně. Takhle ale karma ............:-)

12 1
možnosti
ML

Tu je lekárska veda bezmocná...Ďalší, prosím!!

15 1
možnosti
MF

No ty máš dost. Už to nehul, tohle Ti fakt nedělá dobře. Možná by jsi mohl zkusit pracovat třeba na zahrádce, to by Ti mohlo na ty Tvoje stavy trochu pomoct.

10 1
možnosti
Foto

Prvního bylo předevčírem!

19 1
možnosti
RN

obvykle komunisticke blaboly, co pamatuji z rudeho prava. diky za navrat do mladi:)))

p.s. proc to "mirove hnuti" nedemonstrovalo proti ruske agresi na ukrajine se radeji neptam..;-D

21 1
možnosti
MO

Já myslí že si dělá srandu:-)

5 0
možnosti
Foto

Jste tak naivní, nebo si takhle přivyděláváte???

21 2
možnosti
JM

Naivní? Spíš bl...

9 0
možnosti
  • Počet článků 60
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1113x
Mám syna puberťáka, malého syna, psa a ženu. Zajímám se o svět kolem sebe, o astronomii, elektrotechniku, počítače, historii, politiku. Své stránky mám na www.zdenekstefek.cz. Od listopadu 2012 jsem krajským zastupitelem za KSČM ve Středočeském kraji. 

Seznam rubrik