Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jak se objevila zpráva, že USA ve svých střelách používalo ochucený uran, už jsem věděl, že se někdo této zprávy chytí a ukáže na zločinou USA. Cestou z města jsem si říkal, určitě někdo o tom něco napíše ! Otevřel jsem počítač a nemýlil jsem se. Je to tady.RvRvRv

3 3
možnosti
Foto

Asi jste nepostřehl, že jsou v článku uvedeny i jiné státy, které takovouto munici mají ve výzbroji i jí užívají, žeRv

P.S.: že byla tato munice užívána i v I. WoG bylo uváděno již během této války, a to i v přímých přenosech CNN, u nás šířených prostřednictvím RTL, které byl poskytnut jeden TV kanál u nás;-) Je to sice již sedmadvacet let, ale to neznamená, že to upadlo v zapomnění!

1 0
možnosti
SN

:-)......Autore, rozšířil jste mi obzor poznání, snad i mnoha dalším ! O tom se veřejně nehovoří! Hlavně, že se sleduje oteplování země kysličníkem uhličitým, zakazuje kouření, auta začínají vadit. První diskutér je zřejmě špičkově v tomto oboru vzdělán, tak Vás hned osolil! R^R^R^

1 3
možnosti
Foto

zase kecáte, informace o OU jsou běžně dostupné.

2 0
možnosti
Foto

J94a18k12u50b 45R13o63t28h

16. 2. 2017 8:38

Obvyklá porce komunistických polopravd, malých pravd a vysloveně lží. Mimochodem, autore, tehdy, v tom roce 2010, jste ještě byl tím zapáleným stalinistou z rudé úderky KSM (český Komsomol)?;-€

3 2
možnosti
Foto

Obvyklá porce více či méně otevřené nenávisti. OboustrannéRv

2 0
možnosti
  • Počet článků 60
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1113x
Mám syna puberťáka, malého syna, psa a ženu. Zajímám se o svět kolem sebe, o astronomii, elektrotechniku, počítače, historii, politiku. Své stránky mám na www.zdenekstefek.cz. Od listopadu 2012 jsem krajským zastupitelem za KSČM ve Středočeském kraji. 

Seznam rubrik